Khamis, 28 Oktober 2010

Kartun Kegemaran 'Detective Conan'


السلام عليكم ورحمة الله


Pedulikan apa org nak ckp ye!! macam budak2 ke, macam apa2 la kehkeh.. yg penting 'detective conan' tetap dihati zaza. Walhal dah jadi isteri org cuma belum rezeki anak je lagi. Aura budak kecik ni tersangat menggamit perasaan buat peminat setia diseluruh dunia.. tak kira lah tua, muda or kanak2. Tapi yg pastinya kanak2 la yg memberikan komitmen terhadap kisah yg menarik ni. Dengan kebijaksanaan 'detective conan' cukup mengasyikkan dan meralitkan zaza.


ehsan google

meZaza suka layan citer ni sb banyak menunjukkan kisah persahabatan dan kesanggupan mengorbankan diri atau perasaan untuk menyelamatkan org yg disayangani serta apa jua keadaan sekeliling. Citer ni memang best giler!! walaupun wataknya kartun tetapi memberi kesan yg besar.


 


1 ulasan:

  1. WARGHHH! KITA PON MINAT NIII! FOLLOW BLOG KITA BALIK?

    BalasPadam