Isnin, 26 Julai 2010

Ramadahan Giveaway!!


السلام عليكم ورحمة الله


Pagi ni sempat jugak aku upadte blog hihihi..
Hari ni korang semua ke mana? tentu ada pelbagai agenda yg dibuat sepanjang ni kan? ada yg membasuh dan mengemas rumah, ada yg keluar membeli belah sebab gaji dan masuk poket tengah kembung katakan hehe.. ada yg balik kampung menziarahi family, ada yg pergi beriadah sambil berkelah dan ada yg sedang bekerja macam aku ni hahaha.. Apa pun yg korang buat, mestilah rasa syukur kepada Allah SWT atas nikmat iman, islam dan ihsan yg diberikan ke atas kita semua.  


14 Sya'aban 1434H, maknanya dah tak lama kita nak menyambut bulan Ramadhan. Ya Allah, tak sabar rasanya!! Semoga Allah panjangkan umur ku dan permudahkan urusan setibanya bulan Ramadhan nanti.





 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan