Selasa, 3 Ogos 2010

Hari lewat semalaysia la konon kan..


السلام عليكم ورحمة الله


Petang baru sibuk nak update hihi.. sorry! pagi terlalu bz dengan kerja2 yg berlambak atas meja. Perasan tak, tajuk macam  gempak la konon kan?.  Kisahnya jam 7 pagi aku dah keluar rumah untuk menggelak dari jem bagai kan, biasa suami hantar tapi terpaksa servey diri suami outsation la pulak. Macam biasa aku menggunakan perkhidmatan awam tren kalau naik bas mesti sesak kat jalan raya hehe. Tunggu la aku bersama2 org lain yg ingin ke tempat kerja. Dari redup je cuaca sehinggalah matahari terpancar betul2 atas kepala tren masih jugak belum kelihatan huhuhu. Rupanya tren dibatalkan ada masalah hmmm pasrah okey! tak pe tunggu lagi. Dan akhirnya sampai la lebih kurang jam 7.30 pagi camgitu.. memang parah la kan, tin sardin pun tak padat macam tu sekali muahahaha. 


Syukur sangat 'koc wanita' disediakan bagi perempuan sahaja. So, takdelah nak himpit bagai dengan org lelaki. Dah sampai ke destinasi kedua aku terminal subang jaya.. aku naik pulak bas mini ataupun rapid. Kalau ada bas terus naik dikira satu bonus untuk aku tapi sebaliknya? aku terpksa pulak tunggu bas uwaaa sedih jam dah 9 pagi macam mane? waktu masuk pejabat dah tu.. apa boleh buat kan, aku terpaksa say sorry dekat bos nanti kalau dia masuk awal dari aku. Akhirnya sampai opis jam 9.45 pagi hampir jam 10 pagi. 

[sumber gambar google]











Tiada ulasan:

Catat Ulasan