Isnin, 16 Ogos 2010

Berbuka Puasa di Flaming Steamboat


السلام عليكم ورحمة الله


Salam Ramadhan buat semua.. sedar tak sedar, dah pun masuk hari ke6 kita berpuasa alhamdulillah. Tapi aku baru je dapat berbuka sama2 dgn suami seronok sangat. 


Kami berbuka kat luar konon nak makan steamboat so pergilah kami ke 'Flaming Steamboat, Sunway. No.. no.. bukan ber2 je sekali dengan kawan suami masing2 bawak adik. Puas hati sangat sampai kenyang tak lalu nak bangun. Macam nak sandar je hehe.













 


  
     




1 ulasan:

  1. zaza..nnti tolng buat satu n3 acaner nak ke flaming,sunway ni boleh?

    sbb ada mmber suggest tp tak sempat nek pergi sbb dia dah pindah ke kuching

    BalasPadam