Rabu, 2 Mac 2011

Apa pendapat anda!

Assalamualaikum..

Terima kasih kerana forwardkan email ni..
setelah membaca mesej ni..aku tergerak la nak kongsi en3 ni dalam blog aku ha..
 
Apa pendapat anda tentang gambar dibawah ni...


Anda nampak kan???
Tak de maknanya tulis HALAL kalau kepala “ba alif ba ya” tu cantik punyer posing kat atas tue...  
aku pu xtau ni kat mana...tapi macam kat tanah seberang...  

Agaknya.. HJ tu sembelih baca bismillah kut… tu yang jd halal gaknyer… sengal betullah…
HJ tu refer pada Haji ker??????   
 Ataupun HALAL tu ada maksud lain kut....  

Macam2 hal diorg ni kan?..
 
Note : apapun..kalau korang pergi ke negara luar..behati2 la memilih kedai.

Two Hearts, Two Heart That Beat As one
¸¸.•* Zaza ❤ Nizam *•.¸¸

Tiada ulasan:

Catat Ulasan