Isnin, 9 Disember 2013

Dinner @ Grafa Cafe Restoran


السلام عليكم ورحمة الله

Semalam punya citer... 
Alhamdulillah, dinner kami ditaja oleh Miza bff kepada en.nizam. Terima kasih banyak2 ye miza coz sudi belanja kami makan2. In Shaa Allah, murah rezeki berkat belanja kami. Miza orgnya asal Kedah, itu yg payah sikit nak jupa selalu.. Dapat jumpa pun kebetulan Miza dan kakak beliau ada kerja di KL. 

Ok, Grafa Cafe Restoran, SS15 Subang Jaya adalah tempat pilihan kami yg di suggest oleh en.nizam. Makanan kat sini memang terbaik dengan harga yg berpatutan. Tak cuba tak tahu kan!. Bila dah cuba perghh!! pening nak pilih mana satu nak makan. hihihi [jalan2 cari makan pun dah rasmi]

Gambar menunjukkan kami tersangat kenyang! :)




Opss!! lupa nak memperkenalkan.. budak lelaki yg terselit dengan kami tu ialah boy anak kepada kawan en.nizam. Maklumlah cuti sek kan, 3 malam dah si boy ni lepak rumah kami. 


nOte : Hari yg dinanti2 akan tiba..... :)


6 ulasan:

  1. wahhhh sodapnyerrr..nyum nyummm

    BalasPadam
  2. Salam K.Za...

    dap nye... dapnye...
    hihi..kalo tak mesti CMa sekapal pun joiin sekali.. tapi mkm tu faiz demam.esoknya baru cma perasan k.miza ada text kt FB ajak join sekali.. huhuh..

    terbaek :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      lorr ye ke..xpe2 bkn rezeki utk mlm tu..mybe rezeki dikemudian in shaa allah :)

      Padam