Jumaat, 23 April 2010

Kenangan bersama mereka LEMSB


السلام عليكم ورحمة الله

Apa yg ku alami tidak pernah ku lupakan dengan begitu saja. Aku amat seronok dengan apa yg telah aku pelajari selama aku bekerja di sebuah syarikat swasta iaitu LOCAL ENGINEERING (M) SDN BHD, di Kg. Nyior Paka. Aku berhenti kerja disebabkan berhijrah mengikut suami ke negerinya Selangor.


Aku berada disana agak sekian lama.. memang lama kerana sudah menjangkau usia 6 tahun huhuhu. Tapi apa kan daya bila sudah bergelar isteri org kan!. Berterima kasih kepada big bos Ir. Wan Sabri Wah Ahmad kerana memberi peluang dan percaya aku untuk bekerja. Permulaan masuk memang kosong talngsung takde basic asas. Tidak lupa juga kepada En. Azman Hj. Mohd Daud selaku bos yg paling kelakar hehe. En. Azman sangat huble orgnya, pandai pulak menjaga hati pekerja di bawah naugannya.


En. Azmi Abu Bakar selaki bos kewangan. Kalau tersepit masalah kewangan aku memang tak segan silu bertemunya hahahaha. Bukan mintak free ye! advanced dulu sementara tungu gaji. So far, alhamdulillah. Banyak sangat kenangan kalau nak di lemparkan disini. Pekeja di sana pun seratus peratus bumiputera tu yg enjo!!!. Kepada sahabat2 yg lain.. aku doakan semoga korg menjadi pekerja contoh kepada adik2 yg masih nak belajar berdikari pasal kerja. Jangan kedekut ilmu korang untuk menolong mereka yg memerlukan ye. Yang pasti, aku tetap merindui kamu semua.
 
 
 
 
 
 
 
nOte : kenangan yg tak dapat dilupakan. 



 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan