Jumaat, 23 April 2010

Seribu kemanisan nikmat kebahagiaan..


السلام عليكم ورحمة الله


En3 ni mengisahkan tuan tanah dengan pasangat cinta sejati la kan hehe..


Kasih sayang merupakan sifat fitrah dalam diri manusia. Manusia tidak boleh hidup tanpa kasih sayang, begitu juga la kami suami isteri hihi. Tapi pengalaman kami berkenalan memang sungguh istimewa sampai bila2 pun kami tak akan lupakan. Kami kenal dalam 3 bulan saje lepas tu si lelaki terus mewakili faminya untuk datang merisik sekali majlis tunang. Sekaligus senang tak payah banyak ragam kan. Dengan selamatnya kami bertunang pada 14 April 2007 dan kami diijabkabulkan pula pada 16 Disember 2007 pada tahun yg sama. Sudah tertulis bahawa dia adalah jodohku. Aku terima dengan hati yg gembira rasa syukur.



Aku bagaikan puteri yg paling bahagia kerana pernikahan kami dipermudahkan walaupun sederhana namun meriah dengan adanya sanak saudara, jira tetangga serta sahabat handai. Bersyukur dikurniakan suami penyayang, baik hati dan pandai ambik hati family.


Dua tahun genap usia pernikahan kami sangat terasa cepat je masa berajalan. Kami masih belum dikurniakan anak. Walaubagaimanapun, kami tetap berusaha dan tabah dengan apa yg kami hadapi. Moga Allah membakbulkan doa kami suami isteri.





 





  



Tiada ulasan:

Catat Ulasan