Khamis, 26 Mei 2011

berkampung!

 Assalamualaikum...

Pagi uols..harap2 chat hendaknya...pejam celik ari ni dah kahmis rupanya..2..3 hari lgi dah nak msuk bulan 6..sekejap masa berlalu..oklah...tetiba rase rajin nak buat en3 kali ni.. tpi, bukannya penting sangat pun..hehe..

 Alhamdulillah, semuanya selesai setelah 2hari berkampung kat opis smpi ke mlm utk siapkan tender bersama kwn2 yg sporting giler..dah 3 tahun aku tggal keje camni..dulu2 sebelum kawin..memang  ada jerk stayback kat opis smpi pagi.. Sekarang dah keje opis lain..jarang sangat stayback..bunyi jerk jam p/card terus off komputer..apa lagi! balik la.. hari2 macam tu la keje aku...wakakakakaka memang sempoi la kan..

opsss...ada kje yg nak kene langsaikan dulu..next time citer lagi!!...




2 ulasan: