Rabu, 4 Mei 2011

Jom Terjah - - - - > Pizza Hut

Assalamualaikum..

Jumpa lagi hari rabu..sekejap je tahun 2011 dah masuk bulan Mei..
banyak benda yg belum aku langsaikan lagi..
apa dia erk??.. salah satunya (ganti puasa)..
apa la aku ni.. tahun ni lambat pulak aku nak menggantikannya! adoii..
Insya'Allah..klu xde halangan..minggu depan aku akan langsaikan..

oklah..berbalik pda en3 sebenarnya....jeng..jeng...jeng...
minggu lepas aku syukur sangat2 ada org belanja makan pizza!!
tq so much darling!!....
skrg kan pizza buat dis 50% ...hebat tu!!..
so, apa lagi?? kita belasalah la..hehehe
aku kesana bukan ber2..tpi ber4..
jom layan!!...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


pizza..nyum2
50% tuuuuuuuuuuuuu.....
time ni...my hubby duk sabar menunggu!!...
klu korang nak tau  dkt 1jam jgak la bru nak sampai...
ada la 2 meja yg blah mcm tu..
tuuuuttt2..bila pizza dah siap..tgok diaorg dah xde...
manager dia marah2..siap sound lgi dia xnak bayar!!..adoii...
suasana masa tu memang kelam kabut..
ada plak 2 meja lain woww..ckp xhengat org sekeliling...masing2 takut nak tegur..hahahaa
sabar jelah...lpas dia blah...my hubby ni ckpla.."aman ckit"..
yg kelakar tu....ada plak kaum pompuan MPSJ gelak2..
mesti diorg pon benggang tahap gaban gak tu...
so..kita org layan sup cendawan ni dulu sementara pizza sampai...
lepas tu...minum2 air ni plak..sedappp sangat2!!
roti...memang the best!!..
 haaa...tu dia..dah sampi  pizza kami...
so apa lgi..kita org mkn cpt2 sb time lunch dah abis..
terlewat setengah jam..smpi ka opis..buat relaks jerk..hehehehe

nOte: sorry!!..gambar my hubby jer yg glamour!!..hikhikhik..

2 ulasan:

  1. wow..piza lagi..betuah badan..huk huk..
    bila la nak banje cma mam piza ni....
    *_________________*

    BalasPadam
  2. hehehehe...boleh jer!..set date sesuai..:)

    BalasPadam