Khamis, 8 September 2011

Dedicated to Sayangku Khairul Nizam Rahana

Siang dan malamku kini menjadi satu..terasa sedihku bila taiada mu..YESS! ... Pasti akan terasa juga kehilangan bila berjauhan.... aku tak kuat sangat, iyelah bila duk sorg2 ni..nasib baik la aku keje ..

Mencabar beb! bila en.suami berjauhan..aku rasa mencabar bila en.suami  xde ni..aku kalau nak kuar pun, pegi keje ngan kedai kat umah..itu pun bila dah terpaksa sangat... padahal bukan hari nie je kena berjauhan dah selalu...sejak aku baru2 nikah lagi..huhuhuhu.. Alhamdulillah, hati mau kuat & tabah k!..
Dah touching la pulak...xsampi pun semnggu pegi..hehe
Macamlah aku sorg je ada suami kan...mesti korang pun meluat baca en3 ni...whatever!
yg penting aku nak luahkan jugak perasaan suci aku ni..hahahaha..
dedicated to Sayangku Khairul Nizam Rahana..i love you so much Sayang....miss you alot
jom kita layan lagu ni...: ))




2 ulasan: