Rabu, 21 November 2012

:.. KARiSMA 2012 # Kecederaan ..:

السلام عليكم ورحمة الله

Aduhai hati, sorang betul2 sakit dan sorang lagi saje2 buat sakit! nabil2 (kanan berbaju ijau) dah xde keje erk, mesti bosan kan? iyelah 7 jam Fadzli menunggu giliran untuk bertemu dengan doktor. Alkisahnya salah seorg team kami (puncak alam) iaitu Fadzli terlibat kecederaan semasa perlawanan dijalankan. Fadzli dikategorikan perlawanan VVIP kategori kelas C lelaki antara Puncak Alam dan Pahang. Tapi nasib tidak menyebelahi beliau kerana mengalami kecederaan dan beliau terpaksa diberhentikan perlawanan atas nasihat medic. So, perlawanan itu telah diraggut oleh atlit Pahang. Tahniah diucapkan buat team Pahang. Fadzli hanya memenangi Perak. Apapun tahniah jugak buat Fadzli kerana cuba yg terbaik!.


Semua (6 buah kereta) team kami mengiringi Fadzli ke Hospital Sungai Buloh. Dengan berpakaian team puncak. Alhamdulillah beliau boleh balik setelah di periksa oleh doktor. Namun, doktor mengatakan terdapat tisu koyak dan kecederaan pada otot. ngeee seram bila dengar.

Kami semua doakan semoga Fadzli banyak2 berehat dan cepat sembuh sedia kala. Insya Allah lepas ni boleh berkhidmat lagi dengan team Puncak!.

nOte :  Puncak Fighter!! Puncak Fighter!!..


4 ulasan:

  1. Huhuh.. adat resam dlm pertandingan mesti ade yg injured…
    Seram jgk dgr penjelesan doc tu..semoga die cepat sembuh
    U guys terbaek lah.. ^_^

    BalasPadam
  2. memang betul tu cma.. cma kan byk pengalaman..

    BalasPadam
  3. em, menjadi perkara biasa kalau game ada injuries. *dan saya salah seorang daripadanya=,=* saya ada tengok game silat waktu tu. memang gempak la. 1st time tengok silat olahraga. memang teruja^^ btw, team puncak memang cool^^ saya salah seorang student uitm pahang agak terharu baca post ni. hee kadang2 teringat kata seseorang ni, "sukan salah satu cara untuk merapatkan hubungan" then, "maju sukan untuk negara" XD terima kasih~^^

    p/s : suka dengan infrastruktur UiTM Puncak Alam. canggih dan moden :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks Qayyie.. :) sudi singgah kat cni... rindu dekat diaorg semua..

      Padam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.