Ahad, 13 Oktober 2013

Hasil tanaman mak buyong


السلام عليكم ورحمة الله

Petang2 ni tak ada apa nak di buat, so aku nak update lah pasal hasil tanaman mak buyong a.k.a sahabat zaza yg memang rajin betul berjasa pada tanah. Nampak hijau je mata ni memandang! hehe. Zaza pun tak serajin dia ni hahaha. Belum masa lagi kot nak bercucuk tanam ni. tak pun malas kan! ngee..

pokok terung dgn sebiji buah
pokok cili api bersama buah yg montok hihi
pokok daun kesum yg subur
pokok daun pandan elok je dalam pasu kecik
pokok daun pegaga..yg nyum2 boleh dibuat ulam ngee!!
pokok daun kaduk yg segar lagi tu


nOte : mood raya dah sampai.. lagu raya pun dh byak berkumandang! :)

2 ulasan: