Sabtu, 19 Oktober 2013

Makeover by adik Amni


السلام عليكم ورحمة الله

Sebelum tu, zaza nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA. Maaf zahir batin. Walapun raya haji ni zaza beraya sorg2, coz en. suami OST Macau.. zaza tetap gembira dengan adanya family dan dapat beraya bersama2.


comey tak adik Amni?

Tergelak besar zaza bila tengok muka adik Amni sorg ni hehe.. Mana taknya, Zaza dengan umi Amni sibuk berborak dengan kawan xskool dulu. keluar2 dari rumah muka Amni dah siap touchup lipstik celak bagai ngeee! Yang tak tahan tu celak hahaha... sabor je la. Nak kata ikut perangai umi Amni suka bermekap memang tak sangat2!! coz umi Amni orgnya simple je.. memang tak gemar bermekap. 


Umi Amni bertudung corak sebelah kanan.. simple je orgnye

Mybe ikut nenek belah suami.. org bekerjaya katakan.. mestilah sentiasa nampak cantik je kan. walaupun dah pencen namun nenek Amni tetap nampak macam org muda2 hihihi. penampilan haruslah di jaga.


nOte : Amni ni sblm lipstik merah... Zaza dah pakaikan puprle kaler tau masa kat rumah zaza.. apa lagi, senyum lebar la adik Amni sorg ni... :)

6 ulasan:

  1. deno pula tak suka pakai lipstick

    BalasPadam
  2. hehe...comel je adik amni nie.. dah pandai nak mekap2 yer...

    BalasPadam
  3. kemain si kecik tu make up ek. hihi

    BalasPadam
  4. bukan main lg lipstick budak tecik nih merah menyala

    BalasPadam
  5. salam k.za..

    hehe..mekap sendiri.. merahnye makngah!

    BalasPadam