Isnin, 20 Jun 2011

18&19 June 2011-Perkhemahan Asas Pengakap&KRS

 Assalamualaikum..

Petang uols!!..korang mesti dah kenyang kan!!...
En3 kali ni...pasal perkhemahan di sekolah...
sebenarnya aku taknak citer detail pun pasal perkhemahan ni, cukup ar sekadar tgok gambar ni....

 sesi permulaan
 kawad2....
 sesi dalam kelas..bersama cikgu sham
cikgu ida &  cikgu sham (fasilator) - - -> memang sempoii!!..
 parti buih ke ni?? ohhh...tidak!!..
 Pengakap&KRS
 Komando cilik...
 orang dapur...hehehe
 bersama cikgu syoib&cikgu ciko
 kyusuk tu.....
 memberi penghormatan kpd cikgu nizam
 cikgu zul &   cikgu  ijan sedang memberi tunjuk ajar kaedah kecemasan..
 3 org cikgu ni..sempat lgi tersengihh!!...
 siap sedia...
 cam wartawan pon ada kan...glamor la cikgu nizam
cikgu xsedia lagi...tangan tunjuk mana tu?? mata tgok lain..adoiii
 cikgu zul tunjuk cara2 pertolongan cemas...model kita  cikgu ijan yg sporting..
 wahh!..cikgu ijan kita ada bakat ni..hehehe
 jangan xtulis dlm buku log apa yg cikgu2 korang ajar...(kata cikgu yg mengajar)
 acara permainan..di pimpin oleh cikgu farez
 hantu mana pulak yg datang berkembang ni...hukhukhuk
   cikgu ijan, zul & sham..
 tengah pikir apa nak sebut lpas ni (permainan pisang goreng)
 cikgu zul menerima cenderahati dari pihak SMTM...

fasilator bersama dgn guru pengakap..

Apapun thanks banyak2 kpd semua yg terlibat..memang gembira sangat2 dapat bersama dgn diaorg semua..
harap akan datang...cikgu ida jgn lupa jemput kami lagi !!...hehehe

nOte: klu nak tgok byak lgi gambo..terjah dlm GX77 & 77 Pengakap Smk Taman Medan

4 ulasan:

  1. ape agaknyer kaitan ngan pengakap dan sekolah....xpaham

    BalasPadam
  2. hehehe..mesti belit2 za tulis kan..
    sebenarnya...pihak sekolah menjemput kami (ex77 pengakap petaling) sebagai fasilator untuk handle budak2 pengakap & KRS bagi perkhemahan asas mereka di sekolah..

    BalasPadam
  3. wah,...bestnye..meremang2 bulu tengkuk exited punya pasal..lama x ikut perkemahan ni...
    :P

    BalasPadam
  4. cma..jomlah kita buat campign!!..hehehe

    BalasPadam