Rabu, 22 Jun 2011

"..kepoh ke aku ni??.."

Assalamualaikum...

Pagi2 aku terpanggil nak tulis pasal hal ni....
sebab aku masih waras lagi..(waraskah aku??hehehe)..
bukan aku nak kepoh..bukan nak kecoh..
tapi kadang2 naik rimas juga bila terbaca macam2 ragam kat wall fb..
kalau nak gaduh tu janganlah bising2..malulah sikit dengan semua org..
bknnya sorg yg baca wall korang...tpi pikirlah sendiri!!..
takkan gaduh suami isteri nak heboh2 kan!!..
bila berbaik balik..sayang la..rindu la..itu  la.. ini la..hmmmmd..
macam2 la korang ni..korang pun boleh pikir mana baik mana buruk.. 
kalau boleh, pasal rumahtangga ni jgnlah nak memalukan diri sendiri tau!!..
aku ni bukanlah berlagak pandai mcm tahu segala2nya..
cuma manusia biasa mcm korang jugak.....
biasalah adat berumahtangga ni..gaduh2 kecik tu..perkara biasa la..
jgnlan nak dibesar2kan..sesama kita bertolak ansur..
kalau x mcm mana rumahtangga korang nak bahagia kan??..
pikir pasal anak...
 
kalau nak conteng2 kat wall pun..yg baik2 je..kita kan nak heppy2..xmo sedih2!!.. 
 Bagi mereka yg sibuk menghentam sana sini..lebih baik kite banyakkan istighfar, 
ia adalah penawar dan penyembuh derita jiwa seorang hamba.Insyallah..
nOte : salam maaf jika kata2 aku ni keterlaluan!!..

2 ulasan:

  1. betul tu kak za..cma kdg,sampai nek menyampah..nk remove,kawan sendiri..tp ade tu sampai nk carut marut kat wall..adoyai...gaduh laki bini pom ade..x sesuwaii..

    pssstt..dah cat baru la umah....

    BalasPadam
  2. itu la pasal..memalukan diri sendiri je kan??..
    kza pon xpaham...hmmmd~..

    *mybe dia xde perasaan malu kot!!..he3

    BalasPadam