Rabu, 30 November 2011

♥~Dunia Si Comey Kami~♥

Assalamualaikum..

Alaaaa..... tajuk pun dah comel kan, 
mestilah apa yang aku nak taip ni mengisahkan.....si comey ♥♥
saja jer nak gtaw yg aku tgh addicted bela 2ekor kura-kura!..



 Kura-kura ni en.asben aku yg bagi..aku rasa dah dlm 3bln kita org jaga 'upin&ipin' (pemberian nama dari adik aku)..  masa dia kat umah aku bru2 ni..siap rajin kan diri salinkan air...bagi makan..buat teman lagi kat umah aku haha..yelah time tu kan aku keje!!..apapun..aku sayang sangat2 si comey ni..suka tengok bila dia berenang ..dapat tengok dia makan!..bila aku pegang!!. dia malu2  kucin..hahaha

nOte: ni ler hobi baru aku kat umah!!.. (",)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan