Selasa, 15 November 2011

SORRY uncle!!... sorry sangat2..

Assalamualaikum..

Kalau aku buat tebal muka boleh x?? huhuhuhuhhuhu..
Al-kisahnyer, tdi time lunch aku dgn selamba nyer ambik nasi..
pegang pingan nasi tangan sebelah kiri.. coz tangan sebelah kanan ada sup rassam dlm cawan..
so, aku pun menuju ler ke meja aku..tup..tup..tup!!! kaki aku tegelincir di tepi sorg uncle tua cina ni..
abis  ler sup tu terkena kat pakaian dia.. yg tengah leka duduk menggu makanan...
aku?? apa lagi.... xpayah nk cakap la....abis terkena kain aku..sib baik xkena pda baju..wawawawa!!
malu weh!!!.. nsib baik time tu org xrmai mane..
 ayat pertama yg keluar kat mulut aku...
 SORRY uncle!!... sorry sangat2..

uncle : its ok!..
en.asben : sorry uncle
uncle : xpe2...u pegi makan.. ( uncle tu senyum) ^_^

Fuh!!!...cuainyer aku!!...kesian pulak kat uncle tu..
aku letak nasi atas meja...terus balik opis nk bersihkan kain aku yg terkena sup tdi..
datang dengan muka selamba..hahahaha buat2 mcm xde apa yg berlaku..

En.asben panggil waiter bagitau dia  bayar utk uncle tadi tu!!
 bagi mohon maaf atas kesilapan wife dia ler aku!!..  hukhukhuk..
pengalaman yg agak ngeri ler....xpenah2 terjadi selama ni kat aku!!..adoii..
Lain kali..ko berhati2 ler zaza weh!!..

dahh2..ler citer ok!..
aku nk sambung keje  ni..


nOte:  merah padam muka!!.. :p
 

2 ulasan:

  1. huhuhu..
    cane la bleh tercurah kat uncle tu..
    sib bek uncle sporting..

    hehe..kak za kene lg hati2 la pasni..
    ^_^

    BalasPadam
  2. hukhukhuk..itu ler
    sib baik ada abg ijam..klu sorg! malu ler..

    BalasPadam