Jumaat, 1 Jun 2012

aku dan Embun

Assalamualaikum..

Selamat pagi semua.. even jumaat adalah hari yg  paling sibuk dgn keje..tapi, kite kena tetap ceria!! dan semoga hari ini menjadi hari yg terbaik buat semua.. :)

Yeahhh!! arini diam2 dh masuk bulan Jun iaitu pertengahan tahun 2012 ~
sekejap je masa berlalu kan..

 

en3 pertama utk bln ni..aku dan Embun..
tajuk bukan main suspen je!...kuikui
korg mesti igt Embun tu sape ye! hehe

Embun tu....nama kucen la.. ngee~
korg..korg suka kucen tak??

mesti korg ingat ni kucen aku kan?.. ohhh! tidak sama sekali...
kucen ni mak mertua aku yg punya la!...
kucen ni siap dh beranak pinak tau!..gebu2 anak dia...

masa aku nk pi keje..kucen ni berlegar2  kat kaki aku..manja la sgt!
mesti mintak aku dukung la tu!..
itu pasal aku siap dgn helemet sekali kat kepala...hahaha
 
 nOte : nti kita sambung lgi erk..de kje nk buat ni...


2 ulasan:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.