Isnin, 4 Jun 2012

4 tahun sudahhh~

Assalamualaikum..

1st..aku nak ucap berbanyak2 terima kasih buat en.asben, family dan juga teman2 seperjuangan dan syukur alhamdulillah kerana memberi aku sokongan yg teramat.. Semua org ada sejarah tersendiri, aku tak terkecuali sama sekali..tarikh 02.06.12 merupakan genap usia kerjaya aku di perantauan kota selama 4 tahun sudahh.. Macam2 kenangan manis dan pahit yg aku tempuhi ketika disini.. 

Dalam kepala otak aku, tak pernah terfikir langsung akan bekerja dan menetap disini sehinggalah ke hari ini.. Takdir membuatkan aku berada disini selepas bermulanya episod perkahwinan aku dgn en.asben.

"Terima kasih sebab sudi ambik saya bekerja bos!"
Ucapan yg tak terhingga pada my boss! 

Dan banyak pengalaman yg telah aku timba serta pelajari.. jika aku luahkan perasaan yg mebuak2..mungkin boleh dijadikan sebuah novel terlaris dipasaran..hehehe (banyak la ko novel).

Hahahahaha...padan muka ko zaza! kena marah dgn bos.. 
Bagi aku, sesiapapun pasti tak akan lari dari membuat kesilapan kan ??.. termasuk ler diri aku!.. Tapi aku redha dgn semua yg berlaku coz dari kesilapan lah  kita  akan  memperbaiki diri dan akan membuat yg terbaik..  :)

Insyallah, korang semua doakan aku supaya terus berjaya dlm kerjaya aku dan diberi sentiasa kesihatan supaya dapat meneruskan hidup mencari sesuap nasi utk  my family tercinta.


nOte :  sayang geng opis!~

2 ulasan:

  1. hohoh..sama lah kita..kejap je dah 4 tahun kan??

    semoga terus bekerja ngan gigih!

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.