Selasa, 24 Julai 2012

24072012

 السلام عليكم ورحمة الله

Salam Ramadhan... hari ni dah masuk hari ke-4 umat islam berpuasa. Alhamdulillah, aku masih diberi keizinan dari Allah untuk menunaikan rukun islam yg ke-3 pada tahun ini. Cuaca pun sejuk je kan! seronok sangat bila puasa.. :D

Korang kat opis keje banyak ke??
aku alhamdulillah, keje tu kurang sikit dari hari biasa..hehe mybe kesian kat aku kot! 
ok, time balik keje aku bila ramadhan dah bertukar ok!
masuk cam biasa jam 9pgi balik jam 5ptg cuma awal setengah je..
rehat pulak tolak setengah jam jugak.. dari 1.30-2ptg..
ok la tu kan?berbaloi bagi aku yg duk kat opis ni..hihihi
korang kat luar sana mesti lagi syokkk habis kan! ada yg balik jam 4.30ptg

dan yg paling aku jeles!!!!! my sis..
sebabnya..... dia sekarang dah ada kat kg ok!
ngeeee... untung jadi student ni tapi time cuti je la..hihihi
masuk2 bulan september ni...

aku??
masih disini bersama en.asben tersayang...
alhamdulillah kali ni dia tak pegi memana.. :)
suka sampai telinga ler.....dpt berbuka sama2..

nOte : gambo ni sebelum pose k!...jangan marah takut nti ada pulak yg meleleh2 hihihi..
 

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah..
    selamat berpuasa..
    hihi..cma balik awal klu keja pagi ni..4.30 dah cabut..

    BalasPadam
  2. selaamt berpuasa jugak cma..
    wah!! best ler mcm tu...huhu

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.