Jumaat, 13 Julai 2012

Menahan Kesakitan!!..

  السلام عليكم ورحمة الله

Nabi Muhammad s.a.w bersabda : Siapa membaca pada Jumaat sebelum solat Subuh Astagh Firullahalladzi la ilaha ila huwal hayyul qayyum wa atubu ilahi' 3 kali, nescaya Allah akan mengampunkan dosa-dosanya walaupun sebanyak buih di laut. Salam pagi Jumaat!..

Huhuhuhu sakit..sakit..sakit!!!! tengah menahan kesakitan gigi ni (baru telan ubat penahan).. dah seminggu duk menahan derita.. kalau ibu mengandung tu, aku rasa dah sarat nak bersalin.. aku sakit gigi graham bawah pulak tu..nak makan pun pikir banyak kali..wawawa tolonggg!!!.. memang derita giler.. mood aku semua jadi baikk.. jadi budak pendiam..huhuhu sabooo je la kan!.. org cakap kalau gigi tengah sakit... tak digalakkan pergi cabut.. huhuh kena tahan lagi sampai ler ia surut..baru aku leh cabut ko GIGI!!.. yg malasnya nak gi cabut bukan pe, sebab kena cucuk bius kat mulut.. tidakkkk!!! boleh tak bius kat badan ke? ngeeh..ngeehh.. pam! kena penampar doktor...suka-suka je kan!..

Aku rasa, korang pun mesti pernah alami nasib yg sama mcm aku kan?.. ni dah tua-tua baru nak sakit gigi...seingat aku masa sekolah dulu je pernah cabut gigi..:).. Itupun terpaksa sebab doktor datang sekolah..hihiihihi (dasar penakut!)

nOte : boleh bagi petua x utk hilangkan rasa sakit sementara nk gi cabut ni..


2 ulasan:

  1. fuhh..sakit gigi memang perit...
    klu bengkak ..jwbnye kene tunggu surut dulu la bengkak tu..
    cma sakit gigi sbb gigi geraham nak tumbuh..
    klu yg mcm kak za ni..kena mkn ubat penahan sakit je la smntara nk tunggu cabut..

    BalasPadam
  2. huhuhu~itu ler... sabo je la~

    BalasPadam