Selasa, 25 Disember 2012

:..Kami Nampak Pink ..:

السلام عليكم ورحمة الله

Sabtu 22 disember... aku, en.suami, abg ijan dan abg soib spend time utk menghadiri majlis resepsi Ekin dan pasangan beliau di Country Home, Rawang. Ekin ni dulu sama2 pengakap sek.dgn en.suami. Plan asal nak berkumpul kat masjid jam 12tgri untuk berarak ke rumah pengantin perempuan. Jalan punya la sesak time tu. huhu.

Dalam perjalanan yg membosankan tup2 pengantin lelaki call, tanya kami semua dh sampai mane?.. hahaha. kesian pulak dan yg bagusnya pengantin lelaki sanggup tunggu kami sampai, baru semua gerak.

Korang pernah dengar tak? pengantin yg sanggup tunggu!!
biasanya kita yg tunggu pengantin kan?? ngeee

Walaupun perjalanan kami agak perlahan... alhamdulillah kami sampai jua ke destinasi masjid yg di rancangkan. Cuma 1 buah kereta lagi Ciko, Nora dan Baby Wafri yg sesat entah ke mana. So, kami xsempat nak tunggu mereka dan kami bergerak ke rumah pengantin jam 1tgri lebih gitu..

Kami membawa barang2 hantaran untuk membawa masuk ke dalam dan disambut baik oleh pihak perempuan. Majlis agak sederhana dan yg ada pun sedara mara dan juga rakan2 terdekat je.

Alhamdulillah, selesai masjlis acara menyarungkan cincin dan bergambar kenangan. So, tanpa melengahkan masa kami hahaha ayat jahat!.. pengantin terus ke meja makan beradab.

Dalam syok kami menjamu selera..kwn kami yg sesat tadi tu sampai tiba. kesian dgn baby kecik lagi.. selesai makan, kami semua bergambar sekali lagi dan yg penting! pengantin perempuan tapaukan kami semua nasi dan lauk pauk untuk kami makan malam.. heheh save budget xpayah masak.. :p



kami semua nampak pink!! suka2...........


 bila jalan dah jem gilerr!! tgok muka pun dh moody..
kesian yg tukang ambil tu, xnampak pun muka dia..hihi


hah!.. baru nampak, muka org sebelah pulak xnampak.. so adil la tu.. janji muka aku dengan en.suami memang ada kat mana2 hahahaa..


 amboii.. abg ensem ni.. sweet je berbaju melayu kan!.. biasa org perempuan yg suka pakai pink2 ni.. nak buat camne.. dah tema pun pink... ngeee


 haaaa.. masa ni, kami menunggu pengantin lelaki tengah siap2..


 posing lagi!!! dan lagi.. hehehe



itu dia.. 2 merpati sejoli
SELAMAT PENGANTIN BARU
ekin dan pasangan
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat beliau.



nOte : nti ada gmbo lagi aku upload erk!..


4 ulasan:

  1. waahhh pink gituww....

    suka..suka...

    BalasPadam
  2. salam kak za..
    comelnye pink!!

    selamat pengantik baru buat ekin!

    BalasPadam
  3. Very Soft "Pink" n Sweet Couple gitu...Tahniah buat Pengantin Ekin moga berkekalan selamanya

    BalasPadam
  4. moon : dh tau memang suka kan!!! hehe
    cma : wsalam cma, pink comey ke kza yg comey? hihihi
    kak lina : memang sweet!!

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.