Rabu, 19 Disember 2012

:.. Undur Masa ..:

السلام عليكم ورحمة الله

Andai dapat aku undur masa..
Macam ada banyak perkara yg ingin aku ubah.. bukan macam, tapi memang banyak!
Dengan harapan setiap perkara yg menyakitkan tidak berlaku dan pasti keadaan bukan begini.

Namun, aku tak mahu kehilangan semua yg aku ada sekarang meskipun bukan milikku. Apa yang aku ada kala ini sanagt2 bernilai dan pastinya untuk berada dalam keadaan ini bukanlah percuma. Aku tak mungkin berdaya nak membayarnya. Dan apa yg diberi adalah lebih banyak dari yg diambil. Semua ini sudah mencukupi.

Lalu, jika semua ini bakal diambil kembali tiadalah dayaku menahan. Begitupun, aku tetap rasa tidak perlu ku undur masa kerana Dia lebih tahu akan setiap yg berlaku. Dan tidaklah Dia menganiaya hambaNya kecuali diriku sendiri.


nOte : Aku Berterima Kasih KepadaNya.


4 ulasan:

  1. apa sekali pun..kita bersyukur dgn apa yg kita miliki..apa yg kita lalui...

    :)

    BalasPadam
  2. amin.. betul tu cik moon
    bersyukur dan bersyukur kepadaNya.

    BalasPadam
  3. Salam kak zaza..
    Huhuuh... sayunye baca...
    sabar ye kak.. setiap ape yg ditakdirkan berlaku pd kita ade hikmah disebaliknya..
    cma x tahu ape yg berlaku pd akak..apepun berserah pd allah taala..dia maha mengetahui..

    senyum3 selalu ye kak..baru nmpk pipi pau yg comelllss tu.. ^_^

    BalasPadam
  4. wsalam cma..
    in shaa allah sabar itu separuh dri iman.
    biasalah lumrah kehidupan cma..

    pau! hahahahaa

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.