Jumaat, 12 April 2013

:.. My Sista Dah Kahwin..:

السلام عليكم ورحمة الله

Syukur Alhamdulillah majlis pernikahan adik aku berjalan dengan baik. Aku sebagai kakak, amat-amatlah gembira tak terkata.. angah, my sista dah pun sah bergelar isteri kepada M0hd Hadar pada hari sabtu bertarikh 3o hb Mac 2o13 baru2 ni. Majlis sangat2 meriah dengan kehadiran kaum family serta sanak suadara dan juga rakan taulan yg terdekat.

Buat tatapan pembaca bl0g aku ni.. aku sajikan 3 keping gambar dahulu...
c0z gambar2 lain memang tak ada lagi ke tangan aku.. hehe harap u0ls bersabar k!
























Semoga angah mejadi isteri yg solehah dan taat kepada suami di dunia dan akhirat.


Hadar & Ila
sama cantik sama padan :)


congrats louvely sista for your wedding ! you looked so gorgeous. May Allah always bless you booth. Bercinta sampai ke syurga.
 Aamiin.


9 ulasan:

  1. Salam K.zaza..
    Alhamdulillah...sama cantik sama padan..
    mabruk.. barakallahu fikum..
    tahniah jugak bt k.za dpt ahli baru...

    BalasPadam
  2. selamt pengantin baru.. ^_^

    BalasPadam
  3. Salam..
    Syukur alhamdulilah selesai sudah majlis perkhawinan adik zaza...
    sama cantik mcm kakaknya dulu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam...
      ahamdulillah.... syukur kak, dulu je ke cantik? skrg x...hehe!!

      Padam
  4. selamat pengantin baru.. =)

    sama cantik, sama padan pengantin.. =)

    BalasPadam