Selasa, 9 April 2013

:..Pahlawan Kami..:


السلام عليكم ورحمة الله

Kisahnya ahad lepas kami semua telah dijemput untuk mengadakan persembahan silat di rumah pengantin. Kami menerima 2 jemputan pada hari yg sama cuma berlainan masa. itu pun sempuk2 kami dibuatnya berkejar2 hahahaha...



Gambar diatas menunjukkan pahlawan kami bersedia sebelum mengadakan persembahan kawin dalam masa 5 minit lagi hehehe. tapi yg gediknya aku! ada je kat mana2 kan?. :p




sebelum ke jemputan majlis ke2 aku sempat lagi bergambo dgn adik comey monic ni.. yg jadi mangsa keadaan adalah en.suami hihihi.







Dan ini adalah majlis ke2 setelah selesai membuat persembahan dan menjamu selera.
 Syukur Alhamdulillah kami diberi peluang lagi.


nOte :  tahniah kepada kedua2 jemputan pengantin lelaki dan perempuan :)


8 ulasan:

  1. wah...pesilat rupanya... seronok tengok gambar ni... ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. ngeeee awk kite xsilat saje nyibukkk je hehehe

      Padam
  2. wah Adik kalau tgk ni pasti teruja sgtlah !

    BalasPadam
    Balasan
    1. zaza pun teruja KA.. itu pasal menyelit je hahahaha... nk buat xpandai

      Padam
  3. bestnya.. kalau tgk org silat2 kat kenduri kawen..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang best cci......rugi2 hehehe

      Padam
  4. salam k.za..
    huhu..kenduri sape ni??
    majulah silat utk negara!
    cheewahhh ::)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam, cewahhh2 hahahaha kenduri kwn abg ijam nama pe entah dh lupa hehe..

      Padam