Rabu, 24 Jun 2015

#17 Wordless Wednesday [SEAT BELT]


السلام عليكم ورحمة الله


nOte : Hihihihihi.. sabar je lah bila tengok muka budak kecik ni berbelit2 dengan seat belt. Arissa pun pandai jaga keselamatan.. apatah kita org dewasa ni kan ?



8 ulasan:

  1. Balasan
    1. jgn kecik je pkai..beso idok ngeeeee..

      Padam
  2. singgah petang...

    bagusnya dia pakai seat belt.... jga keselamatan kan...

    inshaAllah zaza.. akak doakan lepas ni rezeki zaza pulak... sama2 kita bersalin tahun depan... Amin Ya Rabbal Alamin...

    Jangan putus asa ye, teruskan usaha, berdoa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la kak bagus2 hehe..
      In Shaa ALLAH, smoga doa kita dimakbulkan.. Aamiin. tq ye kak !

      Padam
  3. sama mcm rania
    kalau ddk di blkg tak mo ddk dlm car seat mmg gini ciksu buat. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni dlm kete cikteh dia.. kalau kete papa dia memang duk belakang je itu kalau dia nak.. kalau tak duk depan dgn mama skli..

      Padam