Jumaat, 18 Disember 2015

Gambar Kesayangan Di Mekah Menunaikan Umrah


السلام عليكم ورحمة الله

Hari ni takde idea sangat nak taip entri hehe. Cuma zaza nak kongsi gambar2 kesayangan yg jauh dimata tapi dekat dihati. Rindu pulak dengan diaorg. Hari ke-8 diaorg kat sana baru zaza dapat khabar berita. Alhamdulillah, mereka semuanya selamat dan dalam keadaan baik. Urusan mengerjakan Umrah pun dipermudahkan.. Alhamdulillah. Hati zaza gembira tak terkata bila tengok gambar mereka yg terpancar keceriaan dan mereka beruntung dapat menjejakkan kaki di sana. Semoga zaza dan suami juga diberi peluang menjadi tetamu ALLAH suatu hari nanti. In Shaa ALLAH.
 

Masa begitu cepat, esok diaorg dah nak berangkat pulang ke Malaysia. Kiranya mereka kat sana selama seminggu lebih iaitu dalam 11 hari je. Apapun, kami di sini mendoakan agar ayah, mak dan ateh selamat sampai. Kami semua teramat rindu.. tak sabar nak peluk cium hehe.
 
 
nOte : esok, lusa cuti kan ? ada plan kemana2 ? hehe..  


7 ulasan:

  1. entah la tak tau nk p mana.next week pon cuti pat hari, kan !.

    alhamdulillah..
    aamiin :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. Aamiin.
      *hehehe zaza lepak umah je.

      Padam
  2. bahagiakan bila kt tgk org yg kita syg tersenyum ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu yui, sangat bahagia! kzaza tumpang gembira.

      Padam
  3. semoga mereka semua dipermudahkan perjalanan umrah dan mabrur..amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aamiin. mekasih dear!
      Alhamdulillah.. family dh selamat sampai pada 19hb.

      Padam
  4. Alhamdulillah.. Seronoknya bila tgk parent dpt ke sna.. :)

    BalasPadam