Rabu, 5 Januari 2011

Argghhhh!!...





السلام عليكم ورحمة الله


Pagi ni mendung je cuaca.. mata apa lagi cloudy la jugak hahaha. Adeh, pagi2 zaza kena selsema.. badan pun rasa panas semacam je huhuhu. Ingat nak halfday arini tapi macam sayang la pulak kan!. Keje kat opis bukannya bertimbun2 yg nak kena buat. Apa kata sabar ye puan zaza.. tak lama lagi dah nak balik hehe pujuk hati la kan. Biasa kalau start nak demam kan, zaza minum air 100 plus je. Kalau tahap teruk baru zaza telan panadol or jumpa doktor hihihi.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan