Selasa, 30 Ogos 2011

1 Syawal 1432 Hijrah

Assalamualaikum..

Hari ni jam pukul 8.00, aku bukak tv tengok berita, seorang atok jadi pengacara umum esok dah hari raya, melompat2 aku tergangga (hehehe tu masa aku kecik2 dulu la), riang hati  tak terkata menyambut raya yang esok tiba, ... maknenya esok tak payah makan pagi pukul 5 atau makan bila tiba senja.

Selamat Hari Raya untuk semua..hulur maaf sehabis bahasa dan ampun kesalahan aku yang tak sengaja, jangan simpan dalam hati sana, kita selesai sesama kita, biar luruh segala dosa, selamat hari raya dari aku & en.suami, tak tipu wooo ni ikhlas punye!!..

Sekarang mood raya....so belog aku pun nak cat umah baru gak..hehehee
raya!raya! raya!...

nOte: mlm ni otw balik umah mertua kat jeram je!!...


2 ulasan:

  1. SELAMAT HARI RAYA kak za & abg ijam

    maaf zahir dan batin..

    wow..cat baru lgi..
    chanteekkk

    BalasPadam