Isnin, 15 Ogos 2011

GX77 Berbuka Puasa - - - > Kafe D'Manggis

Assalamualaikum..
Syukur alhamdulillah, umur kita dipanjangkan untuk terus menikmati bulan Ramadhan yg ke-15.
nak tulis pasal pe kat blog ni erk!!..tiba2 otak jadi blank hahahaha.. jadi aku nak citer kt mana aku buka pose semalam..hehehee semalam aku berbuka bersama GX77 kat Kafe D'Manggis..

Korang mesti tertanya apa itu GX77 kan??
bekas2 ahli pengakap bgi group my husben ngan kengkawangnya..
walaupun dah lama diaorg kuar sekolah..tpi tetap masih aktif diluar sana dan bermacam2 aktiviti diaorg
lakukan..

Menu kat sini banyak pilihan la...
lauk kampung/ikan bakar...nasi briyani...nasi ayam...soto/sup..kuih muih dan yg penting mestilah ada air kan?? hikhikhik.... Jom layan beberapa gambar yg sempat aku snap!..:))


 
 
 

Dan....terima kasih jugak pd botak  (juvana) kerana sudi bergambar dgn kitaorg semua...
memang sporting giler la!!....Alhamdulillah...majlis berbuka berjalan dgn lancar....
next year mana pulak erk?? hmmmd~ tunggu!!...

nOte : arini berbuka umah mertua plak..yehhhhh!!!




2 ulasan:

  1. wah...bestnye berbuka reramai...
    menu pun superb..
    kak za kelihatan comey skali...muehehehe..(siyes)

    tema kaler hijo ye..

    BalasPadam
  2. memang best!!..
    comey sb debak kan??..huhuhu (kene kurus balik ni)

    BalasPadam