Selasa, 2 Ogos 2011

MODE : Rindu kampung halaman

Assalamualaikum..

Selamat pagi dan selamat menjalani ibadah puasa buat uols semua..
harap2 uols semua cergas la ye..Alhamdulillah...arini  hari ke-2 kita berpuasa..

MODE : Rindu kampung halaman. tak sabar nak balik berbuka kat sana..huhuhuhu
aku tak rasa mengidam nak makan benda lain cuma...2 makanan yang aku rindu sebab dah lama tak makan.

1st - Nekbat (My most favorite!!!) pda bulan puasa..
2nd - bubur lambuk (My mom)..hehehe

gambar sekadar hiasan

gambar sekadar hiasan

Seronok kan time2 macam ni dapat berkumpul dengan family kita..
 Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna... 
Agar dpt ku tempuhi dgn sempuna...

nOte: ......:)
               



5 ulasan:

  1. salam kak za..
    nek bat tu hape?

    tp bubur lambuk tu mmg terbbsssss la..
    nyum2..

    BalasPadam
  2. faizatul : sabor2..

    cma : nek bat tu kuih tradisi ganu..cam pembasuh mulut la..dia macam kuih bahulu kita buat sira masak dgn air gula + daun pandan..so jadilah mcm gmbo atas tu..hikhikhik..

    BalasPadam
  3. oo..cma ingatkan fish cake..T____________T

    cma bukak pose umah kak za,bleh la kak za buatkan satu..hehehe..

    BalasPadam
  4. hahahahaa..nnti klu ada kza bgitau erk..

    BalasPadam