Jumaat, 19 Ogos 2011

saya ♥ mereka

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...kejap je da Ramadhan ke 19 kita berpuasa.

Bukak belog ari2 tp nak tulis entri baru malas. Idea kemain lagi banyak.tapi nak tulis malas. Sawang pun dah banyak dah. Ish2. Eh ni dah lari entri ni.. huhu aku tak nak citer panjang2..tapi terpaksa tulis jugak, petang ni mungkin last untuk aku berblogwalking secara tegar...sebab??? malam ni aku ngan hubby sayang balik kampung!!.. owhh mak, tunggu kpulangan anakmu ini..tak sabar dah nak sahur sama2 bukak pose sama2..he3.. dan yg penting rindu masakan mak!! ♥ u mak

Bila cakap pasal masakan mak ni..mesti kita teringat bila dibulan puasa dan hari raya kan??..uols pun ada mak jugak kan...Masakan mak aku adalah yang terbaik dalam dunia!! paling sedap abad ini - paling bestttt!!!.. uols jgn menyampah ngan statement ni k!..Paling simple yg aku suka sambal tumis ikan bilis cicah lempeng panas2. wahh!! asyik citer pasal makanan ni..lapo pulak perut aku ni..adoii~sabo-sabo...

entry ni khas utk mereka..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku sayang mereka (♥mak+ayah+angah+ateh+adik♥)


nOte : doakan perjalanan kami selamat sampai dan pulang k!..


2 ulasan:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.