Rabu, 18 Januari 2012

Luahan Hati

Assalamualaikumm..

Pagi2 tdi smpi opis..terus on9 fb..hik3
tup..tup..terbaca statament ni....



Terharu sangat2 kat en.asben..^_^
mekasih sayang...luv u so much!
bila dh berjauhan  tu..mcm2 ler rindu-rinduan tu dtg kan??..
ngeeee~~..dh melampau2 lak aku ni...
mcm ler aku sorg je yg berjauhan kan..what ever!! 

so..kpd - - > en.asben apa kata dgr lagu ni..he3
wife awk ni jiwang karak pulak ptg2 camni kat opis..
tapi  sebelum dgr.. apa kata (pause) dulu radio sebelah atas..mekasih!..




Jangan kau salahkan org  merindu dgn kerinduannya, sehaingga kau mampu menyelamai jiwanya..
petikan dari |Mutiara Hati|~



2 ulasan:

  1. hehe..ade bace..sgt suwet oke!

    tu la kan..bila dah berjauhan baru la rindu tu dtg..

    :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu ler cma..
      harap sweet ni berpanjangan~~:))

      Padam