Sabtu, 14 Januari 2012

Sesekali hati ini berbicara...

 Assalamualaikum..

Arini tetiba pulak aku nk update belog!.. sebelum ni aku xde mood bagai la... tapi bukan special pun tuk tatapan korang semua...kalau korang nak tahu~~skrg aku kat opis sebab nak langsaikan hutang yg tertangguh... 0T ~~buat apa yg patut dulu..nanti bila bos tanya dah siap ke lom?? so xde ler mengelabah satu badan aku nak menjawabnyer...hahahahaha..cian aku buat keje sorg2 je..xde sape nk tolong huhuhu..

Sejak akhir-akhir ini, terasa macam banyak sungguh ujian yang Allah berikan... aku pasti akan ada 'matahari' yang akan menerangi hidupku. aku hanya mampu berdoa dan  berdoa. Ya Allah bagi aku kekuatan.. bagi aku kemampuan.. kuatkan iman aku Ya Allah. kuatkan agama ku Ya Allah.. sekiranya aku terkeluar dari landasan mu.. bagi la aku petunjuk mu Ya Allah.. jadikan aku sbagai hamba mu yang soleh Ya Allah.

Ya Allah hambamu yang hina ini menerima segala ujian darimu dengan redha. Ya Allah tolonglah hambamu ini..berikanlah kemudahan jalan dalam menyelesaikan masalahku…engkau Maha pengasih maka kasihilah aku. engkau Maha Penyayang maka sayangilah aku.Ya Allah, Berikanlah hambamu ini kekuatan. Berikanlah hambamu ini kesabaran. Berikanlah hambaMu ini ketabahan dan aku hanya mmpu berusaha utk yg tbaik.Ya Allah terima kasih krne sentiasa bsme hambamu yg lemah ini .. aku b'syukur walau seberat mne pun ujian ... yang kau mahukan aku terima dengan redha. bagilah nur mu di hati ku.. tabah kan hati hambamu ini.. amin ya rabballamin..!!

4 ulasan:

  1. Allah tidak akan menguji hamba di luar kemampuannya... be strong. takde dugaan, tak life arrr.... :)

    BalasPadam
  2. ujian ALLAH tanda ALLAH sayangkan hambaNYA

    BalasPadam
    Balasan
    1. mekasih..
      diriku sgt2 bersyukur kerana ALLAH masih sayangkan ku.

      Padam