Jumaat, 6 Januari 2012

Wasiat Penting..

 Assalamualaikum..

Satu hari Ajoi yang tak sihat kerana demam sikit memanggil isteri dan semua anak duduk mengelilingi katilnya.

Ajoi: “Duduk sini..abah nak bagi wasiat nih!”

Anak Ajoi: “Waaaaa….! apa ni bah? main wasiat-wasiat ni ? Baru demam sikit jer tu..”

Ajoi: “Takpelah, just wasiat.”

Isteri Ajoi: “Ok.! ok..! Apa wasiatnya bang..?”

... Ajoi: “Tanah di belah kanan dan kiri rumah kita jangan dijual…..Juga tanah yang dibelakang tu….Sesekali korang jangan cuba nak jual..!”

Anak Ajoi: “Kenapa bah?” (saspen)

Ajoi: “Tu kan tanah orang lain, bukan tanah kita…. Mana boleh jual…!”

“Sobona eh, abah sajo jo hilang boring duk atas katil ni ha…huahuahua”
 cik google



nOte : esok cuti..esok  cuti..he3


3 ulasan:

  1. sakit2..sempat lgi bapak dia tu..hehe

    BalasPadam
  2. sakit pun sempat lgi bapak dia tu bergurau.hikhik

    BalasPadam