Jumaat, 10 Februari 2012

~Masih Bernyawa Lagi Ko Erk...

 Assalamualaikum..

Selamat aku!!..amin
 nasib baik ler scanner opis aku dh ok..
dlm seminggu gak aku cuak..nk bgitau bos pun takoott!!...
nanti dia tnye  mcm mne leh rosak..adoii

nasib baik ler ko selamatkan aku ye scanner...mekasih
 itu pun aku cuba guna komputer 1 lgi..elok pulak..suka2...
masalah yg dtg nyer mesti dri cpu komputer aku..hukhuk

apa2 jelah..yg penting keje aku dh senang skrg..
dh boleh scan spt biasa...xpayah nk rungsing2..
igt murah ke??...
nti ckp aku xpndai jaga brg pulak kan..
itu rosak..ini rosak..hmmmm

scanner..scanner.. i luv u



nOte : lega hati....

2 ulasan:

  1. Heh heh.. rupenye scanner yg masih idup.. :p
    Sib bek elok lagi.. nape kak.CPU akak ade probs kut..

    BalasPadam
  2. hikhikhik..
    itu ler cma.. rasa2 akak camtu ler..

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.