Jumaat, 16 Mac 2012

♥ mereka bertiga

 Assalamualaikum..

Sedar tak sedar arini jumaat kan!..esok pe lgi aku cuti ler 2 ari..suka2!!!.. korg dah mkn tgri lom? aku?alhamdulillah..baru je lpas makan laksa...terbaik gitu!..beli kat depan masjid..tiap2 ari jumaat memang ada org niaga kat ctu..so xpayah la nak pikir2 lgi..mana nk beli kan?..he3 tapi aku tapau je..makan kat opis dgn kwn2~~ fatimah~shiema~farah.. sampai ada yg tertido..mau xtdo...lama tu dua jam setengah kita org rehat..time korg pun mesti sama gak kan?..sb arini kan org lelaki kan kena  gi sembahyang jumaat..:)
 

jom! apa kata kita
tgok gambar ke TAMPANAN jejaka kat bawah ni!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 . 
.
.
.
.

opsss!!!..buka ini la syg..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tapi mereka2 ni hahh!..


ariff~iskandar~isytihar

 hahahahaha... tampan kan?
tiga org ni elok je berpakaian baju sek kan?...
kalau korg nak tau ..mereka ni anak DIDIK mak aku..
opss!!!...anak jagaan la...kehkeh..


isytihar~ateh~insyirah

aku pun rindu kat diarog ni..
kalau dpt jumpa pun..time balik kg je..huhu
suka dengan gelagat diorg ni..


nOte : rindu nak balik kG!..
 

1 ulasan: