Selasa, 27 Mac 2012

^ _^ urus setia kah?

Assalamualaikum..

  Hujan masih lagi kedengaran diluar opis aku ni...huhu
nasib baik ler aku sempat  sampai  opis..
kalau tidak korang jawab la sendiri!!..hehehe
makan sudah minum pun sudah..alhamdulillah..

So kali ni aku nak citer sikit la..baru2  ni jumaat-ahad..
aku di undang menjadi urus setia..
sempena game silat utk pemilihan kebangsaan negeri selangor..
tapi ari jumaat aku kena keje dulu..
syg nak ambik cuti..hikhik.. (coz mggu dpan nk cuti lgi)
balik keje baru ler aku bertugas kat Kompleks Rakan Muda, Puchong.

Game kali ni memang gempak sangat2..
boleh dikatakan reunion utk org2 lama ..
sb diaorg masih lagi boleh bertanding..
diaorg ngan en.asben satu group masa dulu kala la..haha
skrg korang pikir la..yg dah ada anak pun masih lagi turun...
hebat kan diaorg?

Tapi en.asben xde la nk bertanding!..sb? stamina  pun dh xde..kehkeh..
takpe2 kita bagi peluang kat adik2 kita yg masih muda remaja..:)


Dan berbanyak2 jutaan tahniah kpd daerah Petaling E (2perak1gangsa)
en.asben hantar pun xramai cuma 6org je..hehe

 pic ni je yg aku tangkap muat...hoho
 gula2 tu  yg penting..
 nampak cam bz kan..kan..
alhamdulillah..masa nk balik..tup!..dapat sampul surat ni...


nOte :  minggu ni masih lgi bz.....




2 ulasan:

  1. cma ade dtg ari jumaat tu.. tp ramai sgt org..tgk jejauh je..
    rindunye rasa nak bersilat lagi.. hehehe..

    sampul ape tu..hehehe.. :)

    BalasPadam
  2. owh ye ke..
    itu la lan...kza paham..he3
    sampul gaji..amin

    BalasPadam