Isnin, 3 Februari 2014

Dinner @ Flaming Steamboat


السلام عليكم ورحمة الله

Semalam punya citer!! @ Flaming Steamboat, Sunway.
 Alhamdulillah... kenyang perut zaza bila diisi dengan pelbagai makanan laut hihihi....
1st zaza nak ucap kepada tuan tanah yg sudi belanja zaza, opss!! bukan zaza sorg je ada lagi 2org.
tuan tanah yg dimaksudkan abg ijan [kawan baik asben merangkap juga sedara]. Sedara2 jugak tapi kena mintak  izin asben jugak... maklumlah kita ni kan isteri org :) dan mekasih juga pada arin serta tunang [shima].



Ayuh! lari hai kuda ku lari...hehe. Suka sangat bila dapat bergambar dengan Kuda. Nak naik yg real punya entah bila.. Naik dulu pun seingat 10 tahun lepas kot. Itupun kuda bos punya!

Okey lah, zaza nak sambung lipat kain baju yg dah bertimbun2 macam unggun api ngeee!!


nOte : tetap menghitung hari bahagia hehe..

4 ulasan:

  1. salam k.zaza..

    nyum3..sedapnye..

    hihi..kuda kt pyramid tu yeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      yeee! hehehe pantang tgok nak!

      Padam
  2. Balasan
    1. dekat dgn umah itu yg selalu je berjimba kat ctu hehe...

      Padam