Khamis, 27 Februari 2014

#6 - Ole-Ole Huan Hin


السلام عليكم ورحمة الله

Thank you to my husband for this gift..
Terharu sangat2 coz tertera nama 'ZAZA BELLEZZA'.


Patut la masa dekat sana (Huan Hin, Thailand) inbox FB, tanya nak 'ZAZA or 'BELLEZZA'.
Dalam hati asal pelik je suami aku ni.. bila tanya kenapa? jawapannya 'ADALAH'!
Konon nak suprise la tue!!!.. Tapi dalam hati kecil suka sangat2!! giler isteri tak suka kan! habaq mai siapa yg tak suka hahahahaha..

Zaza blurr tak tau nak pilih nama mana satu.. so zaza bagi kata putus nak dua2 nama hehe boleh pulak gitu.. org suruh pilih salah satu zaza tamak pilih dua2 sekali muahaha.. ambik ko bila tanya kedekut sangat nak jawab kan..

Gift ni sebenarnya incik suami beli semasa beliau outstation selama 3 minggu baru2 ni. Lama you! sedih pedih semua ada.. hanya tuhan je yg tahu bila berjauhan ni ngeeee!!. Tapi zaza bersyukur sangat2 coz diberikan rezeki  yg melimpah ruah buat kami. Alhamdulillah.

 [jauh dimata dekat dihati] cewaahhhh!! 


nOte : semoga urusan incik suami dipermudahkan..Aamiin. 


2 ulasan:

  1. salam k.za..

    cutenye..wallet ke tu..?
    untung la... hihi..alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma;
      ye wallet.. alhamdulillah... rezeki Allah bagi :)

      Padam