Sabtu, 1 Februari 2014

Nor Azura Mustaffa 23.01.14


السلام عليكم ورحمة الله

Sedar tak sedar dah seminggu sis zura meninggalkan kami. Sepi je bila ketiadaan beliau.. sedey sangat2! tapi jagan salah faham ye!. Sebenarnya, sis zura telah berhenti kerja. Zaza tak pasti sis zura dapat kerja baru ditempat lain or mungkin menjadi suri rumah sepenuh masa hehe.. 

Thank you akak! selama kita berkawan halal kan makan minum zaza. Thanks jugak sudi menjadi seorg sahabat yg setia mendengar dan berkongsi masalah. Zaza doakan agar akak sentiasa sihat serta di limpahi rezeki dan berbahagia bersama keluarga tersayang. In Shaa Allah, ada masa dan panjang umur kita boleh jumpa. hehe bukanya jauh pun. 

Disini, zaza selitkan beberapa keping gambar [sis zura disebelah kanan yg berkaca mata]. Sis sebelum ni tidak memakai cermin mata, akibat dari eksiden tahun lepas sis terpaksa memakainya. Alhamdulillah, zaza heppy bila sis zura sihat macam biasa. :)



  Gambar dibawah semasa sis dalam keadaan teruk akibat eksiden. Bila tengok keadaan muka sis memang terkejut sangat2.. Hanya Tuhan yg maha mengetahui. Subhanallah.






Ote : Pengalaman mendewasakan dan mengenal erti persahabatan.


2 ulasan:

  1. Balasan
    1. kan ciksu.. bahagian mata pulak tu yg teruk huhu.. dgn izinNya alhamdulillah baik spt biasa cuma terpaksa pkai cermin mata coz mcm ada kabur skit..

      Padam