Isnin, 26 Oktober 2015

Alhamdulillah, Selamat Sampai..


السلام عليكم ورحمة الله

Rindu Rindu Semakin Rindu.. Cinta Cinta Semakin Cinta.. Aku Disini, Kau Disana. 
Muahahaha ! minah jiwang karat dah muncul.


Alhamdulillah, suami zaza selamat sampai Malaysia pada jam 3 pagi tadi hehe. Meroyan jap setelah sebulan berpisah sementara [out station]. Sebulan bagi zaza bagaikan setahun lamanya tau ! hukhuk. So kena berdikari sendiri bila suami berjauhan.. itu ini semua kena buat sendiri. Bila tuntutan kerja jauh macam ni la kan, asyik kena tinggal je. Tapi suami la best, kerja sambil melancong org kata !.. kata dia pulak, takde masa nak melencong hehe.


Suami terbang ke Taiwan sebelum sehari Hari Raya AidilAdha selama 3 minggu, seminggu selepas tu ke Macau dan minggu last Hong Kong. Zaza syukur ke hadrat Ilahi kerana diberkan kesihatan yg baik serta dipermudahkan urusan kerja semasa beliau di sana.


nOte :  kita pun ada doraemon hihihi.



2 ulasan:

  1. alhamdulillah.
    lamanya kena tinggal
    isteri yg kuat dan tabah..

    dapat hadiah apa tu :)

    BalasPadam
  2. comel doremon tu, 'no smoking doremon' hihii

    BalasPadam