Jumaat, 12 November 2010

Rindu Awak




السلام عليكم ورحمة الله


Awak!!!!!!!!!!!!!! kita rindu sangat dekat awak tau. Bila kita berjauhan dengan awak sepi je rasa diri ni tanpa teman seperti awak. Kita rindu nak makan sama2 dengn awak. Kita rindu nak keluar merempit sama2 hehe. Susah senang kita sama2 selesaikan. Awaklah tempat kita mengadu bila kita happy mahupun duka. Susah nak dapat kawan macam awak. Kalau ada pun mybe tak sehebat awak. Kita bukan saja2 cakap nak bodek awak ye!. Kita ikhlas dari hati sanubari yg suci ni.. Kalau kita ada masa balik kampung halaman, awak tetap org pertama yg kita bagitau antara kawan2 yg lain. Sebab? kita sama2 satu kepala dan jugak kaki selfie muahahahaha.
ehsan google
 
In Shaa Allah, ada rezeki nanti kita jupe ye! kita lepak puas2.. kita sembang puas2. Tapi, itula.. dapat jumpa pun rasa masa sekejap je. Kadang2 awak yg bz.. kadang2 kita pulak yg bz. Harap sangat awak suka berkawan dengan kita dan awak jugak merindu kita hehe. Kak Yah, walaupun kita jauh di mata.. za takkan lupakan. Semoga persahabatan kita kekal abadi selamanya. In Shaa Allah.


.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan