Ahad, 18 Ogos 2013

[Aku Terkedu] Tidak Sengaja Mengajar Isteri


السلام عليكم ورحمة الله


Maaf? Tak Sengaja? Mengajar? Astaghfirullah. Lelaki bacul sahaja memukul wanita. Nabi saw TIDAK PERNAH memukul isterinya. NO man has the right to ever hit a woman! Got it? STOP VIOLENCE AGAINST WOMAN. REPORT AND HELP ANY CASE YOU KNOW.


nOte : [petikan dari fb Wardina Safiyyah OfficialPage]. uols semua pun mesti sama pendapat dgn kak dina kan! aku pun cukup2 kesian dgn nasib isteri dia yg teruk dibelasah oleh suaminya. Harap dgn apa yg terjadi suami2 or isteri2 di luar sana, berhati2 lah sebelum bertindak sesuatu mengikut hawa nafsu.  


8 ulasan:

  1. Balasan
    1. itu la kan! alasan yg mengalahkan budak kecik huh

      Padam
  2. Balasan
    1. entah la KA, beljar tinggi2 pemikiran sukar di bendung..

      Padam
  3. otak dia! eee! kesian tengok isteri dia kena belasah
    nak ajar pun ada cara elok kot. ntah pape je

    BalasPadam
    Balasan
    1. haiwan pun pandai sesama mereka! apatah lagi kita ni yg waras pmikiran kan! sabo je la

      Padam
  4. Salam K.Za..

    huhu..sungguh dayus & kejam..serog suami itu sbgi pelindung..bukan pemukul..
    sian bini dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,
      itu la cma, memang sedey! suami yg diharapkan balasan yg diterima huhuhu..

      Padam