Selasa, 13 Ogos 2013

Kes Bunuh Lagi Di Malaysia


السلام عليكم ورحمة الله



Subhanallah...
Lepas satu2 kes bunuh di Malaysia.. 
Sebelum ni aku asyik dengar kes bunuh di negeri2 lain namun.. sekarang tak kira tempat bukan di kota sahaja bahkan di kG aku pun terjadi kes2 macam ni..

Kali ni berita menggemparkan penduduk tempatan apabila pagi tadi seorang pemilik Restoran Nasi Kukus PAKA, Terengganu telah ditikam bertubi2 dengan senjata tajam terus rebah dan meninggal dunia ditempat kejadian. Al-Fatihah.


 Sebelum ni kejaadian yg sama kecurian kereta berlaku dirumah adik ipar aku sendiri, namun syukur alhamdulillah kerana semuanya selamat.


nOte : Hati2 lah sekarang penjahat ada di mana2..


4 ulasan:

  1. tu la..sekarang ni memang dah tak selamat..suka2 jer bunuh orang...al-fatihah untuk arwah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu.. nk kuar pun takut. Al-fatihah

      Padam
  2. Salam K.ZA..

    manusia sekarang semakin gila..
    sama2 lah kita berhati2..
    ngeriiii...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam,
      ye la cma..dh berhantu lpas satu2 kes bunuh ! huhuhu

      Padam