Isnin, 5 Ogos 2013

Ayam BBQ MADU Air Tangan En.Suami


السلام عليكم ورحمة الله



Alhamdulillah...iftar RAMADHAN 28 en.suami masak AYAM BBQ MADU.
perghh!! memang sedap macam beli kat kedai, betul tak tipu!.. puji lebih pulak aku ni, kan tak pasal2 kembang semangkuk en.suami bila terbaca blog aku hahahaha. Apapun ucapan ribuan terima kasih coz sudi masak untuk isterimu yg sejak menjak ni agak malas untuk ke dapur hihihi. 


nOte : resepi nanti aku update!

6 ulasan:

  1. Mesti sedap kan sesekali merasa air tgn suami.. :)
    Selamat hari raya buat zaza dan keluarga..

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la kan! selamat hari raya jugak akak sekeluarga :)

      Padam
  2. sedapnya kak.. =)
    haritu raya ke-2 pun adik saya ada juga buat aym macam ni..lupa pula nak ambik gmbar..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye ke mimie! memang sedap kan..hehe xpe nti klu buat jgn lupa ambik gambar..

      Padam
  3. salam k.za..

    haha..cma rase mcm nk tolong geget je peha ayam tu..
    dap nye... terer en hubby! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      hahahaha geget gmbo je la!!

      Padam