Sabtu, 3 Ogos 2013

Kad Raya Pertama#


السلام عليكم ورحمة الله



Yeay!! dapat Kad Raya dari adik Fatin Diana a.k.a FD. 
Nak tau macam mana aku boleh dapat kad raya dari blogger FD ni?? klik SINI
Walaupun aku baru dapat 1 (ehh ada lagi ke yg nak bagi) hihihi, tapi syukur alhamdulillah.

Mekasih banyak2;
http://www.fatindiana.com/
http://www.facebook.com/fatindianaa


nOte :  seronok dapat kenal dengan blogger2 yg baik hati ni :)

12 ulasan:

  1. Balasan
    1. selamat hari raya jugak utk zee :)

      Padam
  2. Salam K.Za..

    hihi..sonot dpt kad raya kan..
    tahniah2.. :)

    ni alamat cma

    SHiema CMa,
    Tun Hussein Onn Library,
    No 5 Jalan University,
    Bandar Sunway,
    46150 Petaling Jaya..

    meh alamat akak, cma pun nk bgi kad raye..cepat @ lmbt x kisah..yg penting selamat terima... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam, memang seronok sb dh lama xdapt hihih
      okey nti kza pos..tpi lpas raya erk..sb dh xsempat janji terima kan!

      Padam
  3. Balasan
    1. memang comey cam tuan dia kan deno hehehe

      Padam
  4. yeayy! kad raya dah sampai. hihi :D
    takpe kak, insyaAllah ada la tu yg nak post kad raya kat akak nanti

    BalasPadam
  5. slm singgah & ucap selamat hari raya maaf zahir & batin yer !

    BalasPadam
    Balasan
    1. mekasih KA..
      selamat hari raya jugak!

      Padam
  6. Maaf tompang lalu
    ------------------
    Saya ingin menjemput anda utk menyertai : Contest Blogger Jejaka Jambu. Hadiah Power Bank.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mekasih invite.. in shaa allah ada msa zaza join :)

      Padam