Ahad, 5 Januari 2014

Moments 2013 tetap diingatan..


السلام عليكم ورحمة الله
 
 
Alhamdulillah, hari ni zaza bangun dan still di sini bumi Allah. Sedar tak sedar.. i will be 32 years old. Tua nya zaza huhuhu. Tapi tetap merasakan diri ini seawal 20an hahahaha.. perasan je lebih!.




Terlebih dahulu zaza nak mintak maaf kat korang sepanjang berblog dan juga berterima kasih kepada mana2 sponser yg bagi zaza hadiah sempena menang giveaway atau mana2 peraduan yg zaza sertai. Jasa baik korang hanya Allah yg mampu membalasnya. Mudah2an rezeki korang makin bertambah selepas ini. :)

 "Pengalaman mematangkan kita, pengalaman juga memberikan pengajaran".
  
Memang benar, kita tidak akan terlepas dari pengajaran dan pembelajaran sehinggalah kita dimatikan oleh Allah.

Tahun 2013 memberi zaza satu perubahan dari satu fasa kehidupan ke satu fasa kehidupan yg lain. Rasa diri ini sangat2 bertuah dan dihargai dengan adanya family, suami disisi dan juga sahabat diluar sana.

Bila jari2 ini lancar menaip mengenai memori, otak zaza juga ligat mengembalikan semua memori yg ada tersimpan. Mengingatkan zaza pada semuanya.. sedih, gembira, kecelaruan dan macam2 lagi. Hanya DIA yg maha mengetahui.

Tanggal 16.12.13, adalah moments paling indah buat zaza dan suami. Merasakan baru semalam menyambut "ulangtahun perkahwinan". Sweet sangat hehehe.

Walaupun pada zahirnya zaza nampak heppy! namun, masih ada secubit rasa rendah diri.. bukan secubit garam ye? muahahaha.. Apa yg zaza boleh lakukan cumalah berusaha, berdoa dan bertawakal ke hadrat Allah agar diberikan kesabaran menunggu zuriat yg menyejukkan hati kami suami isteri. In Shaa Allah dengan izinNya cuma cepat atau lambat saja.

Kepada semua pengunjung2 setia blog zaza (ada lagi ke? hihihihi) Selamat Tahun Baru zaza ucapkan dan selamat menunaikan azam baru dan selamat meneruskan azam lama yg masih belum tercapai. sorry, terlebih panjang pulak en3 kali ni hehehe..


nOte : miss NUR ZARA ARISSA
 

 





4 ulasan:

  1. semoga bertambah rezeki akak untuk tahun 2014 ne dan seterusnya :) dan semoga dikurniakan rezeki anak Aamiin :)

    BalasPadam
  2. salam k.zaza..

    suka duka sepanjang tahun 2013..yg buruk dijadikan sempadan..
    insyaAllah kak za.. merayulah pada allah.. dia maha pemurah lagi maha penyanyang..
    harap tahun baru ni, cma dpt timang anak buah! amin..amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      hihihih..in shaa allah..hope Allah makbulkan permintaan kza n abg ijam. thun yg sangat berharga buat kami :)

      Padam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.