Ahad, 19 Oktober 2014

Sunyi pulak handphone ni..


السلام عليكم ورحمة الله


sumber google

Haaa.. nampak emotion kat atas!
macam tu jugak ler apa yg terjadi kat handphone zaza huhu..
tahap maut dah ni.. tak dapat nak diselamatkan lagi [buat masa ni je la] hehe..

Boleh pulak asben 'terambik' zaza punya charger..
guna yg dia punya tak nak masuk daa.. aduh!
apa den nak buat hah! hmmm buat2 tak tau je la kan..
nampaknya terpaksa tunggu asben i balik keje :(


En. nizam sayang, kena beli charger baru ye!.. 
sebab yg abg punya dah rosak tau.. 
pandai erkk buat2 tersalah ambik yg kita punya.. 
siap abg balik nanti.. marah ni ngeeee 

Diri ini terasa sunyi pulak bila handphone tanpa bunyi sana sini muahahaha gatai :p
nasib ada lappy yg menyelamatkan hati yg sunyi kehkeh..


nOte : okeylah, nak sambung buat keje rumah.. nak pi lipat kain baju jap ye.. 
sambil2 tu layan 'LOVE U MR. ARROGANT' hihihi


1 ulasan:

  1. hehehe bila bateri phone dah tahap merah tu...mmg menggelabah ler kita dibuatnya kan...kan...

    BalasPadam